تجهیزات آشپزخانه صنعتی
تازه ترین ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 16
:: بازدید سال : 65
:: بازدید کلی : 9676
تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 

لوازم آشپزخانه |لوازم برقی آشپزخانه

لوازم آشپزخانه

و نکات مهم آن

در این بخش می پردازیم به موضوعات مربوط به لوازم آشپزخانه.شما اگر قصد راه اندازی یک رستوران و یا یک فست فود و یا یک آشپزخانه صنعتی را دارید یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که باید لوازم آشپزخانه خود را با کیفیت بالا و به صورت مدرن انتخاب نمایید.شاید این موضوع آنجا مهم تر جلوه کند که محیط رستورانی شما به گونه ای طراحی شده که مشتری بتواند نحوه تهیه غذا را کاملا مشاهده کند و آنجاست که دیگر جای هیچ ریسکی وجود ندارد و باید تا جای ممکن از بهترین و مدرن ترین و شیک ترین لوازم آشپزخانه موجود استفاده نماید.این موضوع در مورد انتخاب لوازم برقی آشپزخانه نیز صدق می کند.شما با کمک ابزار و لوازمی مدرن و شیک علاوه بر اینکه می توانید جلب توجه مشتری را به خود جلب نمایید در کنار آن نیز می توانید طراحی و دیزاین محیط رستورانی خود را شیک تر و زیباتر نمایید.اما به نظر لوازم و ابزار آشپزخانه شما زمانی بهتر دیده می شوند و به کار می آیند که در فضایی مناسب و با چیدمانی مناسب تر قرار بگیرند.

لوازم آشپزخانه

وجود یک سالن بزرگ برای آشپزخانه های صنعتی در واقع کمک می کند تا شما از لوازم برقی آشپزخانه گرفته تا سایر وسایل معمولی دیگر را به راحتی و در جای مناسبش قرار دهید. با چیدمان صحیح لوازم در واقع باعث خواهید شد تا میزان راندمان کاری شما بالا تر رفته و همین امر بر بالاتر رفتن کیفیت نهایی کمک خواهد کرد.امروزه با صنعتی تر شدن کارها یکی از عوامل مهم موفقیت در شغلی مانند رستوران داری و یا آشپزخانه داری را می توان داشتن لوازم آشپزخانه با کیفیت عنوان کرد.با توجه به رقابتی بودن بازار و اینکه هر روز بر تعداد رستوران و مراکز خدماتی مشابه ان افزوده تر می شود شما باید از تمام جزییات موجود نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید کیفیت نهایی خدمات خود را افزایش دهید.

یکی از مهمترین خدماتی که توسط مجموعه آسان آشپز ارائه می شود در زمینه تهیه و تجهیز انواع لوازم برقی آشپزخانه و دیگر لوازم غیر برقی مربوط به این محیط می باشد . شما از صفر تا صد کار را می توانید به مجموعه ما بسپارید.ما بر اساس میزان بودجه ای که برای این امر اختصاص داده اید بهترین ها را برایتان انتخاب خواهیم کرد.جهت دریافت مشاوره در این زمینه می توانید به یخش تماس با ما مراجعه نموده و به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.اگر می خواهید تا از لوازم آشپزخانه خود بهترین استفاده ممکن را ببرید باید محیط سالن شما دارای ارگونومی مناسب باشد تا در کمترین زمان ممکن کارگران و آشپزان به لوازم مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

لوازم آشپزخانه

یکی دیگر از مهمترین عوامل در انتخاب لوازم آشپزخانه حالا چه برقی و چه غیر برقی این است که بتوانید در زمان لازم انها را به راحتی جا به جا نمایید . لوازم مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی معمولا نسبت به لوازم استفاده شده در اشپزخانه منزل بزرگتر و حجیم تر و سنگین تر هستند و شاید جابجایی انها به همین راحتی نباشد.البته این مورد به مقدار قابل توجهی هم بر می گردد به نوع طراحی که برای لوازم شما شده .برخی از کارک ها و برندها با آینده نگری که در این مورد داشته اند شرایطی را فراهم کرده اند تا شما به راحتی بتوانید اسباب و لوازم را جابه جا نمایید.

شاید سوال خیلی از شماها این است که چگونه می توان به بهترین چیدمان در لوازم آشپزخانه خود رسید.؟ باید گفت که فرمول خاصی برای این مورد وجود ندارد و شاید همه چیز بر می گردد به نوع طراحی محیط آشپزخانه شما و میزان بزرگی و کوچکی اسباب و لوازمتان.اما شاید بتوان اصول کلی را شاره داشت تا شما در هر محیطی که هستید بتوانید بهرتین چیدمان را برای تمامی لوازم برقی آشپزخانه و دیگر لوازم خود داشته باشید.با همی به این موضوع می پردازیم :

۱-داشتن فضایی ارگونومیک می تواند در رسیدن به این راه به شما کمک فروانی نماید.

Hallde_RG-200

۲-چیدمانی صحیح و اصولی می تواند به شما کمک فراوانی نماید تا به راحتی بتوانید از تمامی امکانات موجود در آشپزخانه خود استفاده نمایید.در این زمینه حتی می توانید از  یک طراح و دکوراتور نیز مشورت بخواهید.

از دیگر مقالات سایت دیدن نمایید :

تجهیزات هتل
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
راه اندازی فست فود
تجهیزات رستوران
لوازم آشپزخانه
لوازم برقی آشپزخانه






نوشته شده توسط میلاد در ساعت 10:57  
 

شنبه 29 خرداد 1395

 
 
 
راه اندازی فست فود را از کجا و چگونه شروع کنیم؟

راه اندازی فست فود را از کجا و چگونه شروع کنیم؟

 
http://www.asanashpaz.com/blog/setting-up-a-fast-food/
 

راه اندازی فست فود

فود و نکات مهم آن

امروز و در این بخش می خواهیم در مورد نحوه راه اندازی فست فود برای شما نکاتی مهم و کلیدی را بیان نماییم که قطعا با رعایت موارد فوق می توانید در ادامه راه به موفقیت بهتری دست یابید.در هر شغلی قطعا عواملی به عنوان فاکتورهای موفقیت تلقی می گردد.شما در یک فست فود صرف نظر از اینکه بهترین ایده را به کار بسته باشید و یا از بهترین سر آشپز برای خود استفاده کرده باشید اما باید بسیار مراقب باشید چرا که حتی با رعایت این دو مورد باز هم ممکن است نتوانید در کار خود به موفقیت چشم گیری دست یابید . در واقع می خواهیم بگوییم حتی داشتن دو فاکتور فوق نمی تواند ضامن موفقیت شما باشد.حقیقت مطلب این است که در کل صنعت رستوران داری و فست فود دارای ریسک های بسیاری می باشد.

راه اندازی فست فود

به نظر می رسد شما برای رسیدن به موفقیت می بایست نه در این کار بلکه در هر کار دیگری یک استراژی مشخص و تعریف شده داشته باشید.در واقع منظورمان این است که برای رسیدن به هدف خود که همانا راه اندازی فست فود است باید راهی مشخص را در نظر گرفته باشید.شاید از دید بسیاری از افراد راه اندازی در تعیین یک جایگاه و تهیه لوازم و ابزار آلات آن می باشد و فکر می کنند افتتاح فست فود تنها به همین موارد ختم می شود.شما در روند راه اندازی علاوه بر اینکه نیاز به یک استراژی مشخص دارید در کنار آن نیاز به تاکتیک مشخصی هم خواهید داشت تا بتوانید سریع ترین راه رسیدن به موفقیت را جشن بگیرید.در راه اندازی فست فود اگر استراژی شما خالی از تاکتیک باشد در واقع شما دور ترین راه را برای رسیدن به موفقیت برگزیده اید و همچنین اگر تاکتیکی برای اجرا داشته باشدی اما بدون استراژی بخواهید وارد عمل شوید در واقع شکست را به جان خریده اید.

البته اینکه تا چه حد استراژی شما با توجه به میزان امکانات در دسترستان قابلیت اجرایی را داشته باشد نیز مساله بعدی در قبل از راه اندازی فست فود است.کافیست تا سری به سطح شهر بزنید حتما اگر دقت کنید می توانید فست فود هایی را ملاحضه نمایید که به خاطر داشتن استراژی که قابلیت اجرایی نداشته عملا در کار خود در جا زده و نزدیک به سقوط می باشند.اگر بخواهیم یک فرمول کلی موفقیت آمیز برای تمامی فست فودها آماده کنیم می توان در چند جمله زیر آن را ارائه داد :

۱-کاهش هزینه را باید در اولویت قرار داد.باید در ابتدای شروع کار بتوانیم با روش های مختلف و تا جای ممکن به کاهش هزینه بیاندیشیم.

۲-شما در زمان راه اندازی فست فود خود اگر می خواهید در همان اول راه برای خود کسب اعتبار کنید باید بتوایند کیفیت مواد غذایی خود را بالا ببرید تا خاطره ای خوش را برای مشتریان خود در همان مراجعت اول به یادگار بگذارید.

۳-قطعا شما باید در نظر داشته باشید که چگونه می توان با حفظ کیفیت غذا زمان سرو آنرا کم کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن مشتری را راه انداخت.

۴-خب شما در اول راه هستید و قطعا باید برنامه ای هم برای تبلیغات موثر داشته باشید تا افراد بتوانند شما را بیابند.

راه اندازی فست فود

موارد فوق می توانند جزیی از برنامه رسیدن شما به موفقیت در این شغل باشند اما باز هم به نظر اگر شما چشم انداز صحیحی از آینده نداشته باشید نمی توان زیاد به موفقیت دائمی شما امیدوار بود . شاید بتوانید موفقیت های مقطعی کسب نمایید اما قطعا با نداشتن چشم اندازی صحیح قطعا در آینده به مشکل برخواهید خورد.شما باید علاوه بر رعایت تمامی موارد بالا اگر می خواهید تا در راه اندازی فست فود با کمترین ریسک ممکن مواجه شوید باید از همین الان به فکر استفاده از تجهیزات مدرن باشید.باید دکوراسیون داخلی مغازه خود را به صورت بسیار خاص و شیک طراحی نمایید.و باید حتما از کادری مجرب و متخصص که با این رشته آشنایی داشته باشند استفاده نمایید.مدیریت مجموعه باید بتواند به صورت هوشمندانه عمل نماید . اگر خودتان چنین قابلیتی را ندارید پس حتما به فکر استخدام یک مدیر لایق و کاردان باشید.موفقیت برنامه می خواهد و شک نکنید که افراد موفق به صورت تصادفی به جایگاه فعلی خود نرسیده اند و قطعا در پس آن برنامه ریزی های دقیق همراه با کادری مجرب و متخصص وجود داشته است.

بی شک عصری که در آن زندگی می کنیم اگر از قبل برنامه مشخصی برای ادامه حیات شغل خود نداشته باشید می توان نوید یک شکست بزرگ را به شما داد.معمولا هم برای همه همین اتفاق رخ خواهد داد و مدیران و کارکنان آنچنان سرگرم کارهای روزانه خود خواهند شد که دیگر فراموش می کنند باید برای رسیدن به مراتب بالاتر برنامه داشته باشند.معمولا اگر در این حالت از آنها در مورد برنامه ریزی کارشان بپرسید به صورت سردرگم خواهند گفت که بدون برنامه هم می توان موفق شد.اما تجربه نشان داده نه تنها در راه اندازی فست فود بلکه در هر کار دیگری اگر بدون فکر و برنامه قبلی بخواهیم اقدام نماییم حتی اگر به موفقیت های مقطعی نیز دست یابیم قطعا این روند ادامه دار نخواهد بود و سرانجام در نقطه ای متوقف خواهیم شد.

راه اندازی فست فود

با افتخار اعلام می داریم مجموعه آسان آشپز با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه مشاوره و همکاری در تمام سطوح کار می باشد . شما اگر قصدراه اندازی فست فود را دارید می توانید با استفاده از تجربه ای که ما در اختیارتان قرار خواهیم داد بسیار زودتر و کم خطر تر به موفقیت دست یابید.ما با برنامه ریزی مدون برای شما کاری خواهیم کرد تا میزان ریسک در کارتان به حداقل ممکن برسد و شما با اطمینان بیشتر در این راه قدم بردارید.از فواید یک برنامه ریزی دقیق که توسط ما به شما ارائه می شود می توان موارد زیر را نام برد :

با داشتن برنامه ای دقیق مدیریت می تواند در کمال آرامش به ادامه راه بیاندیشد.

با داشتن برنامه مدیریت می تواند به برنامه های بلند مدت فکر کند و برای انها استراژی های مختلفی را طراحی نماید.

داشتن برنامه دقیق باعث خواهد شد تا میزان رعایت استاندارد در کار شما بالاتر رود.

شما با داشتن برنامه می توانید در سطوح مختلف به راحتی کنترل کار را در دست داشته باشید.

راه اندازی فست فود

البته ما برای شما برنامه های مختلفی را ارائه خواهیم کرد . قطعا در ابتدای راه اندازی فست فود نیاز است تا با روش های مختلف ابتدا میزان مشتریان شما را افزایش داد.بعد از رسیدن به این موفقیت باید برای ماه های بعدی به صورت برنامه های شش ماهه و سالانه نیز طرح و نقشه هایی را پیاده سازی کرد . به نوعی بایست شما نسبت به زمان جلوتر باشید و بدانید که مثلا قرار است در ۶ ماهه بعدی چه چیزی را ارائه دهید و قرار است برای بالابردن کیفیت خدمات خود از چه روشهایی استفاده نمایید.در این بازار رقابتی اگر می خواهید حرفی برای گفتن داشته باشید باید متفاوت باشید و اگر می خواهید همیشه بمانید باید بتوانید در جهتی که مشتریان می خواهند قدم بردارید.

در واقع مجموعه آسان آشپر با ارائه برنامه های کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا مسیری کوتاه تر و در عین حال امن تر را برای رسیدن به آنچه که می خواهید بردارید.

از دیگر مقالات سایت دیدن نمایید :

تجهیزات هتل
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
راه اندازی فست فود
تجهیزات رستوران
لوازم آشپزخانه
لوازم برقی آشپزخانه






نوشته شده توسط میلاد در ساعت 10:56  
 

شنبه 29 خرداد 1395

 
 
 
تجهیزات رستوران مدرن و پیشرفته با آسان آشپز

تجهیزات رستوران مدرن و پیشرفته با آسان آشپز

 
http://www.asanashpaz.com/blog/restaurant-equipment/
 

تجهیزات رستوران

و آنچه که باید در این رابطه بدانید

در این بخش می خواهیم بپردازیم به مقوله تجهیزات رستوران.اینکه باید برای تجهیز نمودن یک رستوران به صورت مدرن از کجا و چگونه شروع کنیم.قبل از هر چیز بهتر می دانیم در همین ابتدا عنوان کنیم که مجموعه آسان آشپز با وجود کادری مجرب و حرفه ای و تجربه چندین ساله در این زمینه آماده ارائه راه کارهای مناسب در جهت تجهیز نمودن رستوران های شما عزیزان می باشد.در صورت تمایل به مشاوره می توانید از بخش تماس با ما سایت به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.خب در مورد اهمیتتجهیزات رستوران می توان اینگونه آغاز کرد که یک رستوران خوب از دید مشتری رستورانی است که علاوه بر کیفیت بالایی که در مواد خوراکی خود ارائه می دهد در ایجاد محیطی دلنشین و استفاده از ابزار و لوازمی مدرن و شیک بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.پس بهتر است در این بخش برای اینکه به خوبی درک کنید چقدر نوع تجهیزاتی که در رستوران به کار می برید می تواند مهم و سرنوشت ساز باشد به ذکر خصوصیات یک رستوران موفق بپردازیم :

همه ما ایرانی ها یکی از تفریحات خود را معمولا غذا خوردن در محیط بیرون از خانه می دانیم و دوست داریم حتی برای یک بار در ماه هم که شده به رستورانی شیک رفته و غذای خود را در محیطی متفاوت تر از منزل میل نماییم.اما اینکه در میان انبوه رستوران های موجود در شهر کدام را انتخاب کنیم قطعا برای خود فاکتورهایی داریم و سعی خواهیم کرد تا با تناسب به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته ایم گزینه ای مناسب را برای این کار انتخاب نماییم.

تجهیزات رستوران

۱-شاید اولین چیزی که برای هر کسی مهم باشد لزوم رعایت بهداشت در محیط رستوران است.خب به نظر شما اولین چیزی که می تواند در این زمینه حداقل از لحاظ بصری کمک نماید آیا وجود تجهیزات رستوران نیست ؟آیا داشتن ابزار و لوازمی مدرن و شیک نمی تواند این حس را در مشتری ایجاد نماید که محیط فوق دارای بهداشت مناسب است.بله شما اگر واقعا بهداشت هم به خوبی در محیط رستورانی خود رعایت نمایید اما اگر از تجهیزات کهنه و فرسوده و قدیمی استفاده نمایید معمولا حسی منفی را به مشتری القا خواهید کرد که احتمالا محیط فوق از بهداشت مناسبی برخوردار نیست.
بسیاری از افراد هستند که شاید چند شبی را در ماه تصمیم می گیرند با خانواده به رستوران بروند و غذای خود را در بیرون از خانه میل کنند ، در این مطلب ویژگی های یک رستوران خوب را به شما می گوییم. با ما همراه باشید.

یکی از تفریح های ما ایرانی ها غذا خوردن بیرون از منزل است. خیلی از خانواده ها با توجه به درآمدشان به سراغ رستوران های گران و ارزان قیمت می روند و ساعتی را در کنار عزیزانشان می گذرانند. غافل از اینکه باید برای انتخاب یک رستوران، به نکته های بسیاری به غیر از داشتن غذاهای خوشمزه توجه کرد. این ویژگی ها، همان موضوعی است که ما می خواهیم در صفحه پوستر این شماره به آنها بپردازیم و ۱۲ مورد از مهم ترین هایشان را برایتان بازگو کنیم.

یکی از فاکتورهای موفقیت در رستوران های امروزی داشتن محیطی است که مشتری بتواند به راحتی محل تهیه وغذا را مشاهده نماید.در واقع رستوران هایی که بخش سرو غذایشان توسط مشتریان قابل رویت است معمولا از استقبال بیشتری برخوردار می شوند.خوب باز هم شما قضاوت کنید آیا یک آشزخانه مدرن بهتر است که توسط مشتری دیده شود و یا آشپزخانه ای که از تجهیزات و لوازم قدیمی و کهنه در حال استفاده باشد ولو اینکه کاملا موارد بهداشتی هم در ان رعایت شده باشد .؟

تجهیزات رستوران

داشتن یک سیستم تهویه مناسب نیز جز فاکتورهای خوب و مثبت یک رستوران است  اگر سیستم تهویه رستورانی هم جزیی از تجهیزات رستوران بدانیم باز هم بر اهمیت این موضوع تاکید دارد.

اما سالنی که قرار است درآنجا مشتریان به صرف غذا مشغول شوند از میزها و صندلی ها گرفته تا طراحی خود سالن  همه و همه کمک خواهند کرد تا فضایی مناسب را خلق نماید و مشتری با کمال ارامش بتواند لحظاتی خوب را تجربه نماید. آیا میز و صندلی مدرن و شیک نمی تواند جزیی از لوازم و تجهیزات رستوران باشد ؟

بله تا اینجای کار فرض کنیم دقیقا توانسته باشیم اهمیت داشتن تجهیزاتی مدرن و خوب را به  طور واضح به شما نشان داده باشیم. در واقع اگر به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده در این راه هزینه نمایید به نوعی برای کار خود سرمایه گذاری کرده اید و مطمئن باشید تاثیرات مثبت ان را در توسعه و رونق کسب و کار خود به زودی خواهید دید.

اما در این بخش به ذکر چند نکته مهم دیگر اشاره می کنیم که جدا از مبحث تجهیزات رستوران می تواند در روند موفقیت شما بسیار تاثیر گذار باشد:

۱-داشتن نیروهایی مودب و خوش برخورد و شیک پوش در محیط رستوران می تواند در جذب مشتریان و میزان بالا رفتن رضایت انها بسیار تاثیر گذار باشد.پس حتما در انتخاب نیروهای خوب و مجرب نهایت دقت را به عمل آورید.

۲-اگر مسئول رستوران بتواند در سالن و در کنار مشتریان باشد و در زمان های مختلف اگر آنها نیاز به کمک داشتند و یا سوالی در ذهنشان در مورد نحوه تهیه غذا و میزان کیفیت آن بود بتواند با حضور سریع در کنار میزهای ایشان به پاسخگویی بپردازد.این موضوع باعث ایجاد دلگرمی به مشتری شده و با این کار برای او محیطی امن و مطمئن و با کیفیت را متصور خواهید شد.

تجهیزات رستوران

۳-نور بسیار می تواند در میزان زیبایی محیط رستورانی شما موثر باشد . حتما در این زمینه سعی کنید با کمک از یک طراح و دکوراتور بهترین پیشنهادهای ممکن را دریافت کرده و اجرایی نمایید.

۴-رستوران خوب رستورانی است که هیچگاه در مصرف مواد غذایی خود زیاده روی نکند.پرس های غذایی که ارائه می دهید باید به اندازه یک فرد عادی باشد و همه به یک اندازه پر شوند. این می تواند حس خوبی را به مشتری دهد و نشان دهنده نظم و دقت شما نیز است.

۵-و اما نکته بسیار مهمی که می تواند در آینده شغلی شما بسیار مهم باشد این است که همیشه سعی کنید در سرو غذاهایتان از بهترین و مغذی ترین مواد غذایی استفاده نمایید.این هم به سلامت مشتریان شما کمک خواهد کرد و هم می تواند به نوعی بهترین روش تبلیغ رستوران شما باشد.

از دیگر مقالات سایت دیدن نمایید :

تجهیزات هتل
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
راه اندازی فست فود
تجهیزات رستوران
لوازم آشپزخانه
لوازم برقی آشپزخانه






نوشته شده توسط میلاد در ساعت 10:56  
 

شنبه 29 خرداد 1395

 
 
 
تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما به چه صورت باید باشد؟

تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما به چه صورت باید باشد؟

 
http://www.asanashpaz.com/blog/industrial-kitchen-equipment/
 

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

و آنچه که باید بدانید

امروز می خواهیم درباره تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای شما بیشتر بگوییم. یک واقعیت در این مورد وجود دارد و آن هم این است که می گوید شما تا تجربه تلخ شکست را در آشپزخانه صنعتی تجربه نکنید هرگز به میزان اهمیت طراحی برای آشپزخانه خود پی نخواهید برد.در واقع برای رسیدن به یک آشپزخانه که ادعای صنعتی بودن را دارد علاوه بر اینکه باید از طراحی درست و مناسب آن استفاده شود همچنین می بایست به موازات آن از لوازم و تجهیزات متناسب با ان نیز بهره برد. با افتخار اعلام می داریممجموعه آسان آشپز با کادری مجرب و قدرتمند آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما عزیزان می باشد.در واقع تخصص ما تهیه کلیه نیازهای شما در زمینهتجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

باید قبل از اینکه بخواهید به فکر طراحی فضای درون آشپزخانه صنعتی خود باشید حتما به رعایت موارد زیر بپردازید:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

حتما برای سالن آشپزخانه خود محیطی بزرگ را در نظر بگیرید . به هر حال اسمش با خودش است .آشپزخانه صنعتی. بله پس نیاز دارید تا هر چه بیشتر سالنی بزرگ و جادار  در اختیار داشته باشید تا براحتی بتوانید در آن به کلیه امور خود رسیدگی نمایید.حتی اگر شما قصد دارید که در کنار داشتن یک آشپزخانه مدرن و صنعتی یک سالن پذیرایی هم داشته باشید برای آن هم همین پیشنهاد را داریم.هر چقدر هم که کیفیت  غذاهای ارائه شده شما عالی و خوب باشد اما نتوانید محیطی مناسب جهت نشستن مشتریان و میهمانان را فراهم کنید عملا می توان گفت که بازار خود را از دست خواهید داد.

در کنار داشتن تجهیزات آشپزخانه صنعتی که حتما برای  شروع یک فعالیت تجاری و صنعتی مورد نیاز است باید سالن پخت و پز شما فضای کافی را برای رفت و آمد و انجام کارهای مربوطه را دارا باشد تا خللی در کارها ایجاد نشود.باید به فکر روزهایی باشید که مشتریان و سفارشات زیادی دارید و قطعا محیط آشپزخانه شما شلوغ خواهد شد و در این هنگام اگر فضای کافی برای رفت و آمد و انجام کارها نباشد به نظرتان چه اتفاقی رخ خواهد داد ؟

مجموعه شما در هر کجای ایران که باشد مهم نیست ما به راحتی می توانیم کلیه مسئولیت تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما را به عهده بگیریم و در کمترین زمان ممکن انچه که شما می خواهید را برایتان فراهم کنیم.سعی نموده ایم تا در ابزار و لوازمی که برای مشتریان خود در این مورد استفاده می کنیم ز بهترین و بالاترین کیفیت ممکن استفاده کنیم.برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه حتما پیشنهاد می کنیم از بخش تماس با ما سایت با ما در ارتباط باشید.

اما برگردیم به توضیحات بیشتری در مورد نوع طراحی سالن آشپزخانه صنعتی شما. باید فضای موجود دارای ارگونومی لازم باشد.باید کارمندان و کارگران با طی کمترین مرحله ممکن بتوانند به اهداف خود دست یابند.این در واقع باعث بالا رفتن کیفیت کار و افزایش راندمان مجموعه شما خواهد شد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اما مورد دیگری که بسیار مهم و ضروری به نظر میرسد این است که در کنار داشتن تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن و با کیفیت باید حتما به فکر بالا بردن بهره وری انرژی در محیط خود باشید تا از اتلاف بیش از حد انرژی تا جای ممکن جلوگیری نمایید.

شاید جالب باشد بدانید که مشتریان دوست دارند فرآیند تهیه غذا را به نوعی به صورت زنده مشاهده نمایند . اگر بتوانید شرایطی را برای این امر فراهم نمایید در واقع کمک بزرگی به رونق بخشیدن کسب و کار خود کرده اید. البته در این زمینه اگر بخواهید چنین امکانی را فراهم نمایید دیگر بی شک لازم است تا از مدرن ترین و شیک ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده نمایید.

عامل مهم دیگری که باید رعایت شود این است که محل نگه داری تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما باید به گونه ای باشد که در مواقع لزوم بتوانید براحتی آنها را جابجا نمایید و از این بابت دچار دردسر نشوید.این مورد را بسیار جدی بگیرید چون در صورت عدم رعایت ان برای شما زحمت زیادی به همراه خواهد داشت.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

البته چیزی که کاملا مشخص است نمی توان هیچ الگوریتم خاصی را برای چیدمان آشپزخانه صنعتی شما پیشنهاد داد . همه چیز بر می گردد به میزان فضایی که در اختیار دارید.البته به صورت کلی چند پیشنهاد در این زمینه برای شما آماده کرده ایم که خواندن انها خالی از لطف نخواهد بود و می توانید به خوبی برای فضای آشپزخانه صنعتی خود الگو برداری لازم را انجام دهید:

اولین پیشنهاد ما همانطور که در بالا نیز اشاره ای به آن داشتیم وجود فضایی ارگونومیک است.با داشتن چنین فضایی مطمئن باشید که کیفیت و راندمان کاری شما بسیار بالاتر خواهد رفت.وجود تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن در فضایی که به طور نامناسب طراحی و ساخته شده باشد نمی تواند کمک چندانی به شما کند.پس حتما در رعایت این موضوع نهایت حساسیت و دقت را داشته باشید.

یک سوال؟ آیا آشپزخانه صنعتی شما هم در تولید یک نوع غذا فعالیت می کند و در واقع به صورت خط مونتاژ می باشد؟ خوب قطعا در این جور مواقع برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید فکری دیگر کرد و. همچنین در طراحی  فضای آن نیز باید به روشی دیگر عمل نمود.با توجه به نوع غذایی که قرار است تولید شود باید چیدمان وسایل صورت پذیرد.

 

اما  چه شما به صورت مونتاژی بخواهید فعالیت کنید و چه به صورت عمومی در تهیه و تولید غذا مشغول باشید چیزی که در هر دو حالت بسیار مهم است چیدمان صحیح و منطقه ای ابزار و لوازم شما است.اگر بتوانید به خوبی تجهیزات خود را چیدمان نمایید هم چهره ای زیبا به محیط خود داده اید و هم اینکه باعث خواهید شد تا میزان راندمان کاری شما بسیار بالاتر رود.

از دیگر مقالات سایت دیدن نمایید :

تجهیزات هتل
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
راه اندازی فست فود
تجهیزات رستوران
لوازم آشپزخانه
لوازم برقی آشپزخانه






نوشته شده توسط میلاد در ساعت 10:55  
 

شنبه 29 خرداد 1395

 
 
 
تجهیزات هتل و تاریخچه شروع آن

تجهیزات هتل و تاریخچه شروع آن

 
http://www.asanashpaz.com/blog/hotel-equipments/
 

تجهیزات هتل

و آنچه که باید بدانید

مجموعه آسان آشپز با افتخار اعلام می کند که به صورت تخصصی در زمینه تجهیزات هتل مشغول به فعالیت در سطح کشور می باشد.در این زمینه اگر نیاز به مشاوره و یا خرید تجهیزات دارید می توانید از بخش ارتباط با ما در سایت با ما در ارتباط مستقیم باشید.اما در این بخش می خواهیم ابتدا قبل از اینکه بخواهیم به مبحث تجهیزات مربوط به هتل بپردازیم کم درباره تاریخچه هتل و هتل داری و معنی لغوی این واژه برایتان بگوییم.می توان در یک تعریف ساده اینگونه عنوان کرد که هتل در واقع مکان مسکونی می باشد که به صورت اجاره ای است و برای استفاده از خدمات درون آن می بایست مبلغی را بر اساس نرخ و تعرفه موجود بپردازید.در واقع می توان هتل ها را جزیی از امکانات گردشگری و اقامتی یک شهر و منطقه دانست و میزان تجهیزات هتل هر چقدر پیشرفته تر و به روز تر باشد در واقع مکانی لوکس تر و در عین حال گران قیمت تر و با امکانات رفاهی بیشتر خواهد بود.اما در مورد هتل ها و معماری به کار رفته در آن می توان گفت که مکانی پر از اتاق های مختلف با متراژهای گوناگون است.از جمله امکاناتی که جهت رفاه و بالا تر بردن سطح خدمات در یک هتل معمولا وجود دارد می توان به مواردی همچون :

رستوران

استخر شنا

کافی شاپ

سالن اجتماعات و شاید نمونه هایی از این قبیل را بتوان نام برد.

تجهیزات هتل

امروزه شاهد  هستیم که در اکثر هتل ها اتاق ها را به گونه ای می سازند که درون خود آن هم سرویس بهداشتی و هم حمام وجود دارد.در هر اتاق بسته به اندازه آن تخت های یک نفره و یا دو نفره و بیشتر قرار گرفته است.تجهیزات هتل می تواند در این اتاق ها شکل و نمایی خاص و متفاوت به آن ببخشد . شاید کمی متفاوت تر از آنچه در منزل شخصی خود خواهید دید. به هر حال ابزار و لوازم و تجهیزاتی که برای هتل استفاده می شود باید با توجه به اینکه قرار است در یک محیط عمومی مورد استفاده قرار گیرد برای همان شرایط نیز طراحی شود.

تجهیزات هتل

اما در مورد صنعت هتل داری باید گفت که ابتدای راه خود را از کشورهای اروپایی شروع کرد.شاید اولین کشور را بتوان سوییس نام برد.اولین بار ساختمان هایی بسیار کوچک و محقر را برای هتل ها انتخاب می گردند.در آن محیط خدمات مختلفی را برای مسافرین در نظر گرفته بودند .در آن زمان دارندگان و مالکین هتل های وقت معمولا از قشر ثروتمند و مرفح جامعه محسوب می شدند. البته در آن زمان به این ساختمان نام هتل را نداده بودند و با عنواین دیگری نامیده می شدند.اما در سال ۱۷۶۰ میلادی بود که برای اولین بار واژه HOTEL برروی این مراکز قرار داده شد .شاید بتوان نیاز به تجهیزات هتل را درست بعد از ایجاد اولین محل برای این منظور دانست. به هر حال ساختمانی که قرار بود به منظور مکانی اقامتی برای مسافرین باشد نیاز به ابزار و لوازم و تجهیزات خاص خود داشت و همین موضوع سبب شد تا به این فکر بیافتند تا برای بالا بردن رفاه حال مسافرین از ابزار و لوازم  خاصی استفاده نمایند , و از همین رو بود که نیاز به تجهیزات هتل هر روز بیشتر از قبل نمود پیدا می کرد و باعث شد تا عده ای به فکر تامین این نوع لوازم و ابزار بیافتند و خواسته یا نا خواسته هتل داری شغال های مستقیم و غیر مستقیم زیادی را پدید اورد.

تجهیزات هتل

شاید بتوان نقطه عطف صنعت هتل داری را مربوط به قرن بیستم دانست. زمانیکه به طور قابل ملاحضه ای بر تعداد هتل ها افزوده میشد و هر روز شاهد پیشرفت های مختلفی در این حوزه بودیم.اما سال ۱۹۳۰ را میتوان اوج دوران رکود صنعت هتل داری دانست و به همین ترتیب به طبع آن شغل تجهیزات هتل هم از رونق افتاد . اما با شروع جنگ جهانی دوم  دوباره رونق به هتل ها امد .می توان گفت این پرنده خوشبختی تا اواخر جنگ و تا سال ۱۹۵۰ ادامه داشت و از این رو توانست موجب پیشرفت زیادی در صنعت هتل داری شود.در میان باعث شد تا هتل هایی بسیار قدرتمند شوند و تبدیل به غول های این صنعت شوند.و برخی دیگر انقدر ضعیف و کوچک ماندند که خود را در مقابل این برندهای معتبر تقریبا نابود شده می پنداشتند. تنها راه بقا آنها پیوستن به برند این بزرگان صنعت هتل داری بود.کاری که هتل های بزرگ و زنجیره ای برای جذب آنها انجام دادند به شکل زیر بود :

اولین چیز شراکت بود . کوچک ترها به جمع بزرگترها می پیوستند و در جمع بزرگان به اندازه خود سهیم می شدند.

دومین حرکت زنجیره ای کردن انها بود . هتل های کوچک همچنان متعلق به خود فرد بود اما با برند و نام هتل بزرگ و به عنوان نماینده آنها مشغول به فعالیت می شد و همین امر موجب شد تا در تجهیزات هتل هم به طبع پیروی از برند  مورد نظر تغییر و تحولاتی ایجاد شود و رونق مجددا به این بازار برگردد.

سومین حرکت تایین مدیر بود . درست است که هتل همچنان در مالک قبلی خود بوده اما مدیریت هتل حتما می بایست از سوی مدیران هتل های برند انتخاب می شدند.

اما چهارمین کار بازاریابی برای آنها بود و همین امر موجب شد تا کسب و کار هتل های کوچک نیز رونق بگیرد و از رکود در بیاید و در کل این حرکت موجب رونق بخشیدن به کل صنعت هتل داری میشد.و از این رو دوباره شاهد رشد مجدد این صنعت بودیم .

تجهیزات هتل

امروزه در هتل داری می توان هتل هایی را موفق دانست که بوسیله فراهم نمودن تجهیزات هتل با کیفیت بالا بتوانند به خوبی و با کیفیت بالایی به نیازهای مسافرین خود پاسخ مناسب را دهند و در واقع شرایط مطلوبی را برای انها فراهم نمایند.در واقع می توان اینگونه نیز تعبیر کرد که اگر هتلی می خواهد در این صنعت زنده بماند و همچنان کسب و کارش دارای رونق باشد چاره ای ندارد تا از بهترین تجهیزات هتل برای این منظور استفاده نماید و باید همیشه به روز و مدرن باشد.

تجهیزات هتل

از دیگر مقالات سایت دیدن نمایید :

تجهیزات هتل
تجهیزات آشپزخانه صنعتی
راه اندازی فست فود
تجهیزات رستوران
لوازم آشپزخانه
لوازم برقی آشپزخانه






نوشته شده توسط میلاد در ساعت 10:53  
 

شنبه 29 خرداد 1395

 
 
 
زیباترین لحظات را برای شما خلق خواهیم کرد

زیباترین لحظات را برای شما خلق خواهیم کرد

 

 

همیشه عکاسی کودک نسبت به عکاسی با موضوعات دیگر از جذابیت های خاص خود برخوردار بوده است.عکاسی از نوزادانی شیرین و دوست داشتنی که با تعجب و بدون اینکه بدانند داریم چه کار می کنیم به لنز دوربین نگاه می کنند و همین  حالات و رفتار عجیب و غریب انها باعث می شود تا عکس هایی زیبا و فوق العاده خلق شوند.قطعا در کنار اینکه باید از تکنیک های عکاسی  کودکان شناخت کافی داشته باشید باید چاشنی صبر و حوصله را نیز به کار خود اضافه کنید.کودکان با توجه به عدم شناخت کاری که انجام می دهیم ممکن است هر لحظه با توجه به روحیه حساس خود  بی قراری های مختلفی انجام دهند و این امر کار را برای عکاس سخت تر خواهد کرد. عکاس حرفه ای باید در مدت  زمان کوتاه بتواند ارتباط خوب و صمیمانه ای با کودک بر قرار نماید تا در کمال آرامش بتواند به وظیفه خود عمل کند.

عکاسی کودک

 

یکی از مهمترین شروط موفقیت در عکاسی کودک قطعا شکار لحظه های خاص از حالات زیبای کودک است. کودکان معمولا با با حالات بسیار شیرین و پز ها دلبرانه این شرایط را برای عکاس مهیا خواهند کرد و این عکاس است که باید مانند عقابی تیز بین به شکار بهترین لحظه ها بپردازد.گاهی لازم است تا عکاس با شکلک ها و حرکاتی که انجام می هد کودک را وا دارد تا حالات و پز های خود را تغییر دهد. به هر حال باید قبول کرد با تمام سختی هایی که ممکن است حرفه عکاسی کودک داشته باشد قطعا شیرینی ها و زیبایی های خاص خود را نیز به همراه دارد.

اگر امور مربوط به عکاسی در یک آتلیه تخصصی کودک انجام پذیرد با توجه به زیر ساخت های موجود که برای این کار فراهم شده است قطعا شاهد عکس های زیباتر و با کیفیت تری خواهیم بود.مثلا داشتن  تخصص لازم در نور پردازی باعث می گردد تا کیفیت و زیبایی عکس های گرفته شده دو چندان شود.از آنجایی که نوزاد ممکن است بسیار زود خسته شود و به بهانه گرفتن مشغول شود پس باید عکاس در سریع ترین زمان ممکن و با هوشیاری بالا به شکار لحظه ها بپردازد و در مدت زمانی کوتاه بهترین آثار را خلق نماید.

عکاسی کودک

 

ما سعی کرده ایم تا در آتلیه عکاسی کودک نیل استودیو محیطی کاملا آرام و دوست داشتنی را چه برای کودکان و چه برای والدین آنها پدید آوریم.سعی کرده ایم تا با موزیکی کودکانه و رنگ پردازی بسیار زیبا و آرامش بخش فضایی را ایجاد کنیم تا کودکان در ان احساس رضایت کامل داشته باشند.معمولا کودکان با دیدن محیطی با نور پردازی و رنگ آمیزی جدید و دیدن افراد غریبه ممکن است کمی بی قراری کنند که این امر کاملا طبیعی بوده و با کمی گذشت زمان به آن عادت خواهند کرد.

گاهی اوقات زمانی که والدین به آتلیه مراجعه می کنند شاهد هستیم که کودکان در خواب می باشند. در این زمان بهترین موقع برای گرفتن عکس های کودک در خواب است. البته به شرط داشتن لباسی مناسب می توان با توجه به خواب بودن کودک در کمال آرامش مشغول به گرفتن عکس های زیبا شد. البته معمولا بهترنی عکس هایی که از کودکان در زمان خواب گرفته می شود اگر در طول دوره ۲۰ روزگی تا ۱٫۵ ماهگی باشد از جذابیت و زیبایی بسیار زیبایی برخوردار خواهد بود.

عکاسی کودک

 

اگر بخواهیم کمی از سختی های عکاسی کودک بگوییم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

گاهیی با کودکانی خجالتی روبرو می شویم که  تا با محیط آتلیه اشنا شوند ممکن است کمی زمان ببرد.

گاهی به اقتضای سن کودک با لجبازی های عجیب و غریب او روبرو خواهیم شد که این امر هم کاملا طبیعی خواهد بود.

 

بر این معتقد هستیم که زیبایی عکس های کودکانه در واقع به این خاطر است که انها از ژست های کاملا طبیعی خود استفاده می کنند.بی آنکه نیاز باشد بگوییم ژستی خاص بگیرند.تنها زمانی که کودک دلبند شما در خواب باشد ما با تغییر حالاتی در نحوه خوابیدن انها سعی می کنیم ژست هایی زیبا و دوست داشتنی به انها دهیم تا عکس هایی زیبا و جذاب گرفته شوند.برای آنکه خنده کودکان طبیعی تر باشد هیچ گاه به انها نمی گوییم که برای ما بخندند.بلکه سعی می کمنیم تا با حرکات و رفتارهای خودمان آنها را به خنده وا داریم که در این صورت می توان شاهد لحظات و صحنه های بسیار زیبایی بود.

با توجه به امکانات و زیر ساخت های مناسب و تخصصی که در آتلیه نیل استودیو برای شما فراهم کرده ایم قطعا عکاسی کودک در این محیط نسبت به محیط خانه بسیار تخصصی تر و راحت تر صورت می پذیرد و در نهایت کیفیت عکس های گرفته شده در اتلیه ما به مراتب بالاتر از زمانی است که در محیط خانه گرفته خواهد شد.معمولا بهترین عکس های خواب از نوزادان ۲۰ روز به بالا تا نهایاتا ۵ ماهه گرفته می شود.چرا که هر چقدر سن نوزاد بالا تر می رود در واقع خواباندن انها در هر محیطی دشوار تر شده و خواب انها نیز بسیار سبک تر از قبل خواهد شد.

عکاسی کودک

 

در نهایت سعی کرده ایم تا با فراهم آوردن محیطی کاملا شاد و صمیمی و آرامش بخش شرایطی را فراهم نماییم تا کودک دلبند شما نهایت راحتی را احساس نماید و بتوانمی بهترین و زیباترین عکس ها را از او در لحظات مختلف بگیریم.

با توجه به میزان سفارش مشتریان عزیز گالری آتلیه عکاسی کودک نیل استودیو هدایا و اشناتیون هایی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با توجه به میزان سفارش خود از این امکان ما نیز بهره مند شوید.همچنین اگر شما درخواست مونتاژ های کامپیوتری را از ما داشته باشید آنرا به بهترین شکل  برایتان انجام خواهیم داد.پیشنهاد می کنیم در این زمینه و برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما از بخش تماس با ما سایت با ما تماس گرفته و اطلاعات دقیق تری را دریافت نمایید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای دیدن نمونه های بیشتر از عکاسی کودک به گالری سایت مراجعه نموده و از تمامی عکس های گرفته شده دیدن نمایید.برای دریافت اطلاعاتی همچون ساعات مراجعه و قیمت تمام شده کار می توانید با ما همین الان تماس بگیرید.

عکاسی کودک

 

 

 

بهترین عکس ها کودک خود را در اتلیه عکاسی کودک نیل استودیو بگیرید

 

قطعا یکی از سخت ترین کارها در حیطه عکاسی کودک مواجهه شدن با کودکان خجالتی است.معمولا این بچه ها به راحتی حاضر به عکس گرفتن نخواهند شد و راضی کردن انها برای اینکه فقط لحظاتی در مقابل دوربین شما قرار بگیرند بسیار دشوار و سخت به نظر می رسد.برای یک عکاس کودک این یک امر طبیعی است و باید در این مواقع با صبر و بردباری کامل بتواند با کودک مقابل به درستی ارتباط بر قرار نموده و او را راضی کند تا در مقابل لنز دوربینش قرار گیرد.آتلیه عکاسی کودک نیل استودیو با بهه گیری از کادری مجرب در این زمینه کار را برای شما راحتر از گذشته نموده است. اولا با دارا بودن محیطی سراسر از آرامش سعی کرده ایم تا به کودک شما حسی بی نظیر دهیم تا بتواند در کمال آرامش به محیط جدید عادت کرده و احساس خجالت نکند.همچنین با استفاده از کادری دوره دیده و مجرب و صبور که بارها و بارها با این شرایط روبرو شده اند سعی نموده ایم تا در کمترین زمان ممکن ارتباطی صمیمانه با کودک شما بر قرار نماییم تا در ادامه کار به مشکل کمتری بر بخوریم.

آتلیه عکاسی کودک

 

وقتی شما می خواهید از بچه ها عکس بگیرید ، بعضی وقت ها با بچه هایی بسیار خجالتی برخورد می کنید که به راحتی حاضر به گرفتن عکس نمی شوند و خودشان را پشت چیزی مخفی می کنند. این کار شما را سخت خواهد کرد و باعث می شود که نتوانید عکس خوبی از آنها بگیرید. در این مطلب به نکاتی اشاره خواهیم کرد که شما با استفاده از آنها می توانید بر این مشکل غلبه نمایید.معمولا زمانیکه ما با یک کودک خجالتی روبرو می شویم  با توجه به شناخت اصول روانشناسی کودک سعی می کنیم تا کمی از او فاصله گرفته و به کودک فضای بیشتری دهیم.سعی خواهیم کرد تا برای کودک دلبند شما ایجاد علاقه کنیم تا بتواند احساس خوب و خوشایندی در محیط آتلیه داشته باشد.نیل استودیو

 

آتلیه عکاسی کودک

هر چقدر هم که با کودک مقابل فاصله سنی داشته باشید مهم نیست . در واقع اگر با احترام با طرف مقابل برخورد کردید می توان منتظر دریافت نتایجی قابل قبول بود.در آتلیه تخصصی کودک با وجود کادری مجرب در این زمینه که به تمام اصول روانشاختی کودک اگاه هستند سعی خواهیم کرد تا با کودک شما وارد یک بحث شده و از این طریق ارتباطی صمیمانه با او برقرار نماییم.با سوال کردن از کودک و پرسیدن نظر وی باعث خواهیم شد تا با ما احساس راحتی بیشتری نماید.نیل استودیو

اگر به دنبال عکس هایی زیبا هستید باید بگذارید تا کودکان ان چیزی که هستند باشند و با هر چیزی که دوست دارند عکس بگیرند.اینجوری آنها احساس راحتی بیشتری می کنند و در نتیجه راحت می توانید به ادامه عکاسی خود مشغول شوید.

آتلیه عکاسی کودک

 

مجموعه نیل استودیو با دارا بودن تجربه ای چند ساله در زمینه آتلیه عکاسی کودک سعی نموده است تا محطی را فراهم نماید تا در مدت حضور شما و کودک دلبندتان نهایت آرامش را تجربه نمایید.سعی کرده ایم تا با استفاده از دکورهایی بسیار طبیعی روحی تازه به عکس های شما دهیم.سعی نموده ایم تا تمام لوازم و ابزار الات موجود در دکورها را به گونه ای تهیه کنیم تا هیچ گونه آسیبی به کودک دلبند شما وارد نیاید.با استفاده از آخرین و مدرن ترین لوازم عکاسی همواره سعی کرده ایم تا بالاترین کیفیت ممکن را به مشتریان خود ارائه دهیم.

 

آتلیه عکاسی کودک

در آتلیه تخصصی کودک کادری مجرب و حرفه ای در مرحله نهایی با روتوش کردن و ویرایش عکس شما سعی خواهند کرد تا به بهترین نحو ممکن خروجی نهایی را  بسیار طبیعی و منطبق با خواسته های شما پیاده سازی نمایند.همکاران ما جز با سابقه ترین عکاسان کودک در تهران به شمار می روند که هر کدام سابقه عکاسی از صدها مورد مختلف را در کارنامه خود دارند. شک نکنید تمام تلاش مجموعه نیل استودیو بر این است که در نهایت رضایت خاطر شما عزیزان به صورت کامل جلب شود.در این راه تلاش زیادی کرده ایم و امیدواریم با حضور گرم شما در آتلیه عکاسی کودک نیل بتوانیم بهترین لحظات را برایتان رقم بزنیم.

آتلیه عکاسی کودک

 

 

 

عکس هایی زیبا در آتلیه تخصصی کودک نیل استودیو

 

با افتخار اعلام می داریم که آتلیه تخصصی کودک نیل استودیو در تمام ایام هفته پذیرای حضور گرم شما عزیزان می باشد.در زیر می خواهیم به چند برتری استفاده از اتلیه نیل استودیو نسبت به سایر رقبا بپردازیم :

۱-نیل استودیو یک آتلیه تمام تخصی صرفا برای کودکان بوده و تمام زیر ساخت های به کار رفته در آن بر این اساس طراحی و ساخته شده است.تجهیزات به کار رفته و تمام دکورها متناسب با کودکان می باشد.

۲-چون اکثر کودکان در حالت لخت عکس می گیرند بنابر این از تجهیزات گرمایشی مناسب ی در استودیو استفاده شده تا کودک دلبند شما در طول مدتی که در حال عکس گرفتن است دچار سرما خوردگی نشود.

آتلیه تخصصی کودک

 

۳-در کف تمام محیط آتلیه از کف پوش هایی استفاده کرده ایم که امکان آسیب دیدن کودک شما را به هر دلیل از بین می برد و اگر کودکتان اتفاقی بروی زمین خورد  هیچگونه آسیبی به آن نخواهد رسید.

۴-از مهمترین خصوصیات آتلیه تخصصی کودک نیل استودیو وجود دکورهای کاملا طبیعی است که همین امر باعث شده روحی تازه به عکس های شما دهد.

۵-بهترین ادیتورها در کادر فنی ما قرار دارند تا عکس های شما را اگر نیاز بود در محیط فتوشاپ به صورت کاملا حرفه ای ادیت و ویرایش نمایند.

۶-چون عکاسی کودک نیاز به اسباب و لوازم خاصی دارد سعی کرده ایم تا کلیه لوازم مورد نیاز را تهیه و به صورت رایگان رد استودیو قرار دهیم.از جمله انواع لباس ها و کلاه ها و اسباب بازی ها و سایر لوازم تزیینی جزیی از این لوازم هستند.

 

آتلیه تخصصی کودک

معمولا عکاسی کودک دارای سختی های خاص خود است.باید بتوانید با کودک مقابلتان به هر نحو که شده در این فرصت کوتاه ارتباطی صمیمانه بر قرار نمایید تا در نهایت بتوانید عکس هایی با کیفیت  و زیبا از او بگیرید. البته شما باید شکارچی خوبی باشید تا بهترین لحظات را شکار نمایید.یک عکاس کودک درست مانند یک عکاس خبری باید منتظر لحظه ای ناب باشد تا بتواند بهترین لحظه را به ثبت برساند.آتلیه عکاسی کودک نیل استودیو نیز با استفاده از کادری مجرب که هر کدام تجربه عکاسی از کودکان را در صدها مورد در کارنامه خود دارند سعی نموده تا در نهایت بهترین خروجی را به مشتریان خود دهد.

 

آتلیه تخصصی کودک

وجود زیر ساخت های تخصصی مورد نیاز  و افرادی متخصص باعث شده است تا در نهایت بتوانیم عکس هایی زیبا و منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه دهیم.شما عزیزان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و زمان های مراجعه به استودیو می توانید از بخش تماس با ما سایت با ما در ارتباط باشید.

در ضمن هدیه ای ویزه که برای تمام مشتریان خود در نظر گرفته ایم این است که بر اساس میزان سفارشی که به ما می دهند برایشان تخفیف مناسبیدر نظر خواهیم گرفت.می توانید جهت تماشای نمونه کارهای ما به بخش گالری مراجعه نمایید و از عکس های گرفته شده توسط ما دیدن نمایید.

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر عباس
تاریخ : چهار شنبه 2 تير 1395
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید